"Ofiarowałem wam własną Matkę, którą Ojciec Niebieski wybrał dla Mnie. Czemuż się więc lękacie i martwicie, a co gorsza, nie usiłujecie łączyć się z Nią we wspólnej modlitwie zawierzenia i łącząc się z Maryją tak zawierzać Bogu, jak Ona zawierzyła.
Gdybyście trwali z Nią w zawierzeniu, bylibyście pełni pokoju, nadziei i radości.
Starajcie się o to dzieci, bo wtedy szatan nie będzie miał do was dostępu."
(Jezus do Anny 10. 02.1990 w Warszawie)

wtorek, 11 sierpnia 2009

Akt zawierzenia Niepokalanemu Sercu Maryi, Królowej Polski

Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja - Maryjo, Królowo Polski!
Biorąc za wzór Sługę Bożego Jana Pawła II mówię dziś:

cały(a) jestem Twój(a).
Twojemu Niepokalnemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko, czym jestem;
mój umysł, serce, wole, ciało, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości,
moją przeszłość od chwili poczęcia, terazniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną -
każdy mój krok, czyn, słowo i myśl.

Twojemu Niepokalnemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko, co posiadam.
Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia.

Ty, najlepsza Matko, chroń mnie i moich bliskich od Złego.
Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia.
Prowadź po drogach zycia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa - jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszelkie dobro, prawda i życie.
Amen.

Imprimatur - Bp. Jan Wątroba, Częstochowa 2. X. 2008 r., L. Dz. 807
(Tekst otrzymany od MB)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz