"Ofiarowałem wam własną Matkę, którą Ojciec Niebieski wybrał dla Mnie. Czemuż się więc lękacie i martwicie, a co gorsza, nie usiłujecie łączyć się z Nią we wspólnej modlitwie zawierzenia i łącząc się z Maryją tak zawierzać Bogu, jak Ona zawierzyła.
Gdybyście trwali z Nią w zawierzeniu, bylibyście pełni pokoju, nadziei i radości.
Starajcie się o to dzieci, bo wtedy szatan nie będzie miał do was dostępu."
(Jezus do Anny 10. 02.1990 w Warszawie)

sobota, 13 marca 2010

"...uznaję siebie za dzieło Twoich rąk"

Oto propozycja codziennego Aktu ofiarowania się Bogu, ułożonego na podstawie nauki Najświętszej Królowej Niebios:

"Ojcze Przedwieczny, dziękuję Ci za Twoje nieskończone doskonałości. Wychwalam Ciebie za miłość, z której mnie stworzyłeś.
Oddaję Ci hołd, cześć i uwielbienie, jako Panu i Stwórcy wszechrzeczy, któryś i mnie powołał do życia; uznaję siebie za dzieło Twoich rąk.
W głębokiej pokorze i z zupełnym oddaniem ofiarowuję Ci, Ojcze, moją duszę.
Rozporządzaj mną w pełni według Twej własnej woli do końca dni moich i w wieczności. Pouczaj mnie, Ojcze, co mam czynić, abym Tobie podobać się mogła.
Niech we wszystkim spełni się na mnie Twoja wola. Niech Imię Twoje będzie błogosławione na wieki wieków. Amen"

http://uzdrowienie-ruch.blogspot.com/2010/03/ze-wszystkich-si-swoich-nasladuj.html
("Mistyczne Miasto Boże", Maria z Agredy, rozd. VII)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz